Alla inlägg under december 2008

Av Therese Nilsson - 30 december 2008 22:24

if you think

what do you do

so good

but so far away

you maybe want it

but got nothing back

no respond

not knowing what to do

its a new world

handsome and god

to god

maybe

it seems

slipping away

dont know what to do

meet me again 


Tezz 


Av Therese Nilsson - 30 december 2008 15:42

Jag tycker om texterna i dessa 2 sånger:


http://www.youtube.com/watch?v=IDTVLY6oi0w


http://www.youtube.com/watch?v=rL37snqMJx8 


Whatever it takes

it will come a better day

Some how and in some way 



Av Therese Nilsson - 29 december 2008 20:00

show me another way

show me how its suppose to be

realise me

be the change


i want to have wrong

all cant be the same

a bright future

we all speak of

so many sad faces

so much we all have lost

in different ways


a bright future

anyway

see the world

spread my wings

invinsible and untuchable

it all seems 


Be the change

Av Therese Nilsson - 28 december 2008 23:21

Nowadays im analizing every move someone do and every word i hear

wrong turn

i run away

i dissconect


1 little misstake i see i know it comes with another

and then i know its not okey

i wont fight

no more


its hard to hear thoughts

thoughts of someone elses

who can you trust

and who can you realy not

is there realy someone out there

i dont know

do not know


If you need a shelter from the rain

when you need a healer for the pain

i will be there time and time again 

here i am


if you have broken dreams

just give it all to me

i be the one to understand

if you need a sholder to cry on

ill be always your friend

here i am 


Av Therese Nilsson - 28 december 2008 22:58

helgen var underbar 

Jag var med anna och isabella i Stockholm och shoppade

och var på Tropical Fiesta på munchenbryggeriet

Hittade massa roliga saker på stan kläder bla.

kvällen var underbar :D

vi dansade salsa och reaggeton me like!

det var tillräckligt med folk

Jag fick dansa Salsa med en latino som såg helt okej ut och dansade jätte bra

hur roligt som helst måste lära mig mer ;)


Men något jag inte står ut med är påflugna killar

salsakillen han kom fram och bjöd upp på ett fint sätt

inga närmade alls utan snurra runt mig och så

men på reggetongolvet där var det mer påflugna

fanns jätte många artiga

men efter en otrevli och påflugen så drar jag mig undan

direkt!

ta en på rumpan vad tror de att tjejen ska flyga på han direkt

aldrig, han blev utslängd också för att han var för påflugen på många tjejer speciellt oss

nice vakter ;)

men var jätte roligt


haha kom fram en fransk kille när jag satt och vilade för mig själv och frågade om jag vill ha fot massage haha jag skratta bara så bisart!

nej, tack låt mig vara tänkte lilla jag :)


Nej, dansa artigt men förvänta inge mer kan de inte avläsa signaler?

haha roligt hade jag ändå första utekvällen i stockholm

och vet ni jag skulle kunna bo i stockholm

jag som varit så anti

men finns så mycket att göra där inte här :(


ska sova nu

peace out

Av Therese Nilsson - 26 december 2008 13:34

Har varit på apoteket och shoppat resseapotek idag med Anna på

min lunch rast yes jag jobbar nu igen

så nu är det nästan klart

Ska efter jobbet till el giganten och shoppa en systemkamera!

Äntligen

Då har jag en månad på mig att lära mig den utan och innan

för att kunna ta vackra kort nere i Kenya :D

någon som vill hjälpa mig haha

min Systers man hade en backpacker ryggsäck ca 60 liter så lånar med den

så slipper köpa det nice!

har lite kläder och skor kvar sen bara :)

skanog gå bra det här!

nu är det planering som gäller!


and i do miss you

Tessilago

Av Therese Nilsson - 25 december 2008 17:16

The christmas is over for this year

i dont want it to be over

i want to be home with family and feel the conection

i did feel it yesterday

now im working again

its almost the only thing i do nowadays

 have no time

and if i had time

what would i do

so i work

and i hide

its easier so

realy it is

and  i feel the distance

why

i wundering why

Av Therese Nilsson - 22 december 2008 18:58

JUST nu lever jag på jobbet

Jobbar över hela tiden

Sitter nu och jobbar över

Skall jobba över på juldagen och annandag Jul

Kommer på dessa 2 dagar tjäna ca 2000 kr extra :)

Det är det värt så kan jag köpa en bra systemkamera

För resan så jag får fina bilder som minne :)

Vill ha nu gå runt och fota alla och mig själv

Älskar att fota om ingen har märkt det :P yeah right...


Förresten skulle det vara intressant och veta vilka personer som har röstat negativt att jag är en sämre person på min omröstning.

Never judge anyone!

Men hellre veta att jag är en bra person

än att tänka på hur andra betraktar mig

för i slutänden är det jag som ska må bra

och nog är nog jag generös och är en bra medmänniska!


Bless

Therese


Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards