Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Sverige

Av Therese Nilsson - 1 mars 2011 08:45

  Tillbaka i Sverige och tillbaka till arbetet

Nyligen gift och mer lycklig än någonsin

Jag är höggravid i vecka 31 och det känns underbart

Saknar min man som kommer hem i sluttet av månaden

Ensamt utan honom

Har börjat ta i tur med  försäkringskassan nu om min kommande föräldrapeng

Det skall ta upp till 30 dagar om de inte kräver mer uppgifter.

hm så lång tid? Herregud orka vara orolig över det

efter så mycket man har hört av föräldrakassan

men jag har tidigare mailat dem och har våra konversationer sparade så det skall inte vara några problem för mig är allt klart att det är okej trots att jag studerade i 3 månader då försäkringskassan säger att det är en tid de hoppar över då jag fick bidrag därifrån direkt och varit anställd sedan 2006. Har det svart på vitt så kan ej se några problem. Men med försäkringskassan vet man aldrig.


DrLove.seOiidesignFå nagellack för 0 kr


Dunken.se





Saken är att jag väntar barnet i slutet av april och jobbar bara 1:a veckan  i april om de skjuter på ärendet kanske jag ej får pengar i april och det gör mig orolig...


Denna tid skall vara underbar men det är så mycket man behöver ordna inte en lugn stund samma sak var det inför bröllopet nere i mitt älskade Kenya.


Love my husband and my baby so much

it will be okey

our love are here to stay <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 21 februari 2011 23:06

Bevis på att globaliseringen har spridits till mellanöstern och afrika Demonstrerar mot den korrupta regimerna och för mänskliga rättigheter Äntligen säger jag!   Men som artikeln i SVD säger om vad Sverige tycker (http://www.svd.se/opinion/b...

Av Therese Nilsson - 16 september 2010 12:45

some few hours then its time to go to move on still i cant let you bee but its like wishing for rain in the desert but im holding you close than most coz you were my heaven ...

Av Therese Nilsson - 12 september 2010 20:01

All i do is waiting waiting longing after you baby baby my heart is aching, breaking beeing apart from you is makin my heart achin breaking til the day will never be apart   all the stars on the sky i saw you do you know what you me...

Av Therese Nilsson - 21 juni 2010 15:37

back again why are  there always cluds on the blur heaven never blue as the sea always something worring me ...

Av Therese Nilsson - 5 maj 2010 10:01

Orolig över vulkan askan Jag åker snart till mitt älskade Kenya och min älskade man Låt inte askan stoppa mig Det räcker att semesterdagar stoppar mig men inte askan också Låt mig komma iväg när jag skall   Med dessa tankar, vilket i-la...

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards