Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Körningen

Av Therese Nilsson - 26 augusti 2008 17:58

Idag var jag ute på E18 och brassa på det hadde jag inge problem med

me like the speed och jag känner mig skyddad där

vet att man inte är det

men inga gående och br ivägen iallafall


imorgon ska jag och Malin till eskilstuna och ta halkbanan

shit bara åkt ca en vecka bil och är jätte nervös!

men ska bli jätte rolig hoppas jag får testa och slira riktigt någon gång på skoj och inte för att rätta upp bilen hehe :D

får se hur det går imorgon

håll tummarna shit :/


Just nu är jag så nöjd med mitt liv

har okej jobb håller på att ta körkort

börjat med afrika kursen så snart blir det voluntär i kenya!

kom in på affärsjuridik linjen fast ska söka nästa år

tränar helt okej syns resultat och är inte klar på långa vägar ;)

har knappt börjat hehe ;)

har kommit över mitt ex en gång för alla nu

och är helt nöjd med att inte ha något med killar att göra

nöjd med att ej flirta eller dejta ingen sånt helt nöjd att bara fokusera på mig och för en gång skull få vara egoistisk

för det svär jag på det har jag inte varit förut tänkt på alla andra familj (fast vi ej har bra kontakt i min familj och släkt konstigt men så är jag uppväxt), vänner ( de få nära jag har haft vill ha såna jag litar på inte massa som jag ej litar på), mitt ex som var mitt allt som jag gjorde allt för och hans familj/släkt. därför jag inte plugga vidare o därför ja slarva med träning för hann ej med mig själv och det gjorde inget då men nu är det jag som gäller (inte egoistiskt sett mot dem jag känner) ska ordna mitt liv och ändå har inte träffat någon öga mot öga in real life som är intressant så flirtar ej med någon. Men beundrar en( han vet det också ...) men inget flirt i den meningen. Så hoppas allt löser sig.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 1 mars 2011 08:45


  Tillbaka i Sverige och tillbaka till arbetet Nyligen gift och mer lycklig än någonsin Jag är höggravid i vecka 31 och det känns underbart Saknar min man som kommer hem i sluttet av månaden Ensamt utan honom Har börjat ta i tur med  försä...

Av Therese Nilsson - 21 februari 2011 23:06

Bevis på att globaliseringen har spridits till mellanöstern och afrika Demonstrerar mot den korrupta regimerna och för mänskliga rättigheter Äntligen säger jag!   Men som artikeln i SVD säger om vad Sverige tycker (http://www.svd.se/opinion/b...

Av Therese Nilsson - 16 september 2010 12:45

some few hours then its time to go to move on still i cant let you bee but its like wishing for rain in the desert but im holding you close than most coz you were my heaven ...

Av Therese Nilsson - 12 september 2010 20:01

All i do is waiting waiting longing after you baby baby my heart is aching, breaking beeing apart from you is makin my heart achin breaking til the day will never be apart   all the stars on the sky i saw you do you know what you me...

Av Therese Nilsson - 21 juni 2010 15:37

back again why are  there always cluds on the blur heaven never blue as the sea always something worring me ...

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards