Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Ta ut sina känslor på gymmet är underskattat!

Av Therese Nilsson - 8 september 2008 19:34

Alla borde träna

Om man är arg,besviken, ledsen eller vill göra något galet

Gå till gymmet och ta ut känslorna

Spöa skiten ut vikterna (inte för mycket så man gör sig illa)

men ta mer i vikter och öka på


Idag jag var på gymmet

Jag var ej på dåligt humör

inte alls

men jag så less på mitt liv just nu

jag har semester och då har jag istället för fritid

så pluggar jag och tar körlektioner

fullt upp hela tiden

inte ens sovmorgon

ingen ledig tid alls

sitter fast i västerås

Jag valde det själv men ändå

Så skönt och få ut allt det och besvikelse på vikterna idag

ökade alla mina övningar med ca 5-10 kg så skönt

inte många där så jag kunde verkligen se ut som en röd tomat i ansiktet och ta i för kung och fosterland ( gör jag ändå, är ej på gym för att se snygg ut där som många tjejer verkar ibland som ej tar i)

Vill se snygg ut ute efteråt istället när man fixat sin kropp hehe

SÅ underbart det var på gymmet idag

Alla borde gå dit och ta ut ilska och besvikelse

då tror jag att många faror minskas ;)

Jag skulle vilja ha boxningspåse hemma och sätta upp i taket i ett rum fy fan vad underbart och bra träning! men men det får räcka med crosstrainen än så länge.


Idag på körningen gick det jätte bra. När jag klara teoriprovet tror jag att det blev lättare att fokusera endast på körningen.  Vi körde rondeller och enkelriktat och följde skyltar. Imorgon rondeller igen och sedan återigen ut på motorvägen :) 

Känns skönare igen fast att jag har körlektioner hela tiden ibland man orkar ej fokusera men jag är envis så det blir nog bra :)


Ska tipsa om bra film också: Never back down. Skit bra film tycker jag en kille som flyttar till en stad där allt handlar om slagsmål och kampsport där publiken hejar glatt på. han blir direkt nerslagen av den bäste. Sedan börjar kampen att lära sig detta och få slå ner den andre. Rekomenderas :) 


I say it to Never back down on that road again.

Therese 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 1 mars 2011 08:45


  Tillbaka i Sverige och tillbaka till arbetet Nyligen gift och mer lycklig än någonsin Jag är höggravid i vecka 31 och det känns underbart Saknar min man som kommer hem i sluttet av månaden Ensamt utan honom Har börjat ta i tur med  försä...

Av Therese Nilsson - 21 februari 2011 23:06

Bevis på att globaliseringen har spridits till mellanöstern och afrika Demonstrerar mot den korrupta regimerna och för mänskliga rättigheter Äntligen säger jag!   Men som artikeln i SVD säger om vad Sverige tycker (http://www.svd.se/opinion/b...

Av Therese Nilsson - 16 september 2010 12:45

some few hours then its time to go to move on still i cant let you bee but its like wishing for rain in the desert but im holding you close than most coz you were my heaven ...

Av Therese Nilsson - 12 september 2010 20:01

All i do is waiting waiting longing after you baby baby my heart is aching, breaking beeing apart from you is makin my heart achin breaking til the day will never be apart   all the stars on the sky i saw you do you know what you me...

Av Therese Nilsson - 21 juni 2010 15:37

back again why are  there always cluds on the blur heaven never blue as the sea always something worring me ...

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards