Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Therese Nilsson - 1 februari 2009 16:44

Living a while

will you notice that im not there? 

will you find that something is missing

complete me

ill be the best i can

distance

ocean apart

thoughts will they go back to you


will my eyes bee wide opened

will i find my hearts right way? 

Africa is calling

my passion to bee a better women is here

will you when i come home still be there


Av Therese Nilsson - 1 februari 2009 13:47

Nu är det dags om en timme åker jag till Arlanda

övernattar där på rest and fly

och imorgon åker jag äntligen till Kenya i 6 veckor

vi ska till masai mara, hellsgate i naivasha

sedan barnhemet i nakuru

fida och mombasa lite sol

sedan barnhemmet igen och sedan hem till Sverige 15 mars

Äntligen

Har jag glömt något?

Nej tror ej det ska gå bra :D

Vill resa nu har en 60 liters väska med massa apoteksgrejer kläder och viktiga saker

en ryggsäck som handbagage

med pass försäkring vacinationskort och kopior på allt i de olika väskorna som ja ska ha o sen alltid på mig.


Kommer sakna många :) familj och vänner :D

Men vad underbart det ska bli att få hjälpa till och öppna mitt sinne

har tagit farväl av alla de sista dagarna i fagersta och västerås 


Kommer sakna Gevik

som var hos mig sista dagen :)

hade mycket underbart

kommer sakna han som fan bara han ej glömmer mig :)

hoppas inte... coz i like him...


Ska kolla igenom de sista sakerna nu o vila lite

ska försöka uppdatera här och på resedagboken therese.nilsson


Take care

Therese 


Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards