Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Therese Nilsson - 2 juni 2008 22:38

Jobba hela dagen på Telia och sedan gå och träna på gymmet och springa

sedan försöka plugga ekonomi och körteori och göra mat till nästa dag

Enformigt har allt blivit

samma mönster hela tiden

ingenting som bryter mönstret på vardagen

men det är bra med fokus

och det behöver jag just nu

fokusera på mig själv

mig i första rummet

har blivit bättre på det nu

förut tänkte jag mig i andra hand

men nu när jag är ensam

så tänker jag mer på mig själv

men naturligtvis aldrig egoistiskt

min familj är number one always

och vänner ni är allt...

men börjar ta mig tid för mig själv

för att bygga upp min självsäkerhet igen

och göra mig nöjd över min kropp och själ

så enformigt må det vara

men för att komma en del på vägen till mitt forna jag

behövs detta

uppmuntran och stöd behöver jag

så tack alla vänner för det :)

ta hand om er själva

för en dag kan allt ändras och då står ni där och gjort något ni inte skulle

gjort om ni var själva

Jag offrade skola som gick dåligt för att jag var krossad känslomässigt

2 gånger hände det av samme man

men här står jag och är bättre som person

och försöker hjälpa andra mer än någonsin

så efter regn kommer solen

ta hand om er mina vänner


Bless you all

Therese Nilsson

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards