Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Therese Nilsson - 3 juni 2008 21:02

Jag vet inte hur länge mer jag står ut på mitt jobb

eller hur länge jag står ut med att bo i Västerås

Jag vill komma bort från allt

Komma bort från alla kunder som tjatar och inte visar respekt

Bort från Västerås som jag inte längre har några bra minnen av


Jag vill börja plugga nu

men det är saker jag måste ta i tur med först

Helst önskar jag att jag kunde få åka och vara voluntär

hjälpa andra och endast fokusera på de mindre lottade


Allt har blivit så konstigt på mitt arbete

kravet för att få bonus har höjts rejält

olika regler har införts som vi inte ens hade i små skolan

snack över allt

Jag tål inte snack

ta det med personen öga mot öga istället

snacka bakom ryggen varför, du får aldrig någonsin fram sanningen

med att snacka bakom ryggen

du ska inte dömma någon 

det handlar inte om mig det snackas om allt och alla

Jag orkar inte med såna

vill bara bort från allt

Helst skulle jag nog vilja åka och plugga utomlands ett tag

och lära mig nya saker.

få perspektiv


Jag trivs inte längre någonstans

förutom i min kyrka eller hos min familj

Jag trivs inte 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards