Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Therese Nilsson - 12 juni 2009 12:33

Igår var Alborosie i Västerås Konrad

Jag och mina tjejkompisar gick dit

Igår var första gången på länge Konrad hade bra musik

Inte house

Utan reagge och dancehall och Alborosie

Inte så måga männsikor

Mev det var grymt!

Så bra musik

Först stog vi i mitten men till slut kom vi längre och längre fram och jag stog längst fram

En av dem som spelade ett blåsinstrument skulle ha ett solo

Alborosie frågade vem vill du dedikera det till.

Han sa "her" och pekade på mig. Kom fram och stog framför mig

Jag dansade som vanligt

Fett nice

hade sett innan att han hade kollat på mig

men kolla gör man ju på sin pubik

inget märkvärdigt tänkte jag

Sedan efter framträdandet så när dom plockade ihop grejerna

dröjde han sig kvar

såg att han kollade när jag dansade och då kom han fram

och dansade med mig

Blyg som jag kan vara dansar med honom bara

tjejkompisarna : efterfest , efterfest

sa inget men sen vad har jag att förlora

Frågade och de skulle snart åka till Arlanda

skulle til Frankrike nästa

Frågade om det är efterfest hos dem

om vi kunde haka på

Han sa of course

Så hängde med till skrapan hotellet

Var där och efterfestade till 5 på morgonen

med Alborosie från jamaica jätte kända

Helt oslagbar kväll

de tyckte jag dansade bra

kände mig fin för en gång skull :)

hade jätte roligt

;)


Har hans nummer också och ska antagligen ses när de kommer till Stockholm

nu om någon vecka ;)


Chill

Tezz

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards