Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Therese Nilsson - 27 januari 2008 14:49

Idag tog jag äntligen klivet

jag begav mig till Pingstkyrkan

Gick på gudtjänsten där och efteråt gick jag in i ungdomsgruppen

Tidigare har jag varit i svenska kyrkan, mikaeli kyrkan där jag bor

Mycket fin kyrka men jag kände att jag behöver något mer

och av kloka råd jag fått är att gå till en frikyrka

Jag är glad nu att jag löd det rådet

Ungdomsprästen där var underbar och predikan mycket bra

och mycke lovsånger som jag älskar

jag älskar att sjunga och bättre än att sjunga till gud finns det inte

efteråt satt jag med ungdommarna där var ungefär 20 styckna

och pratade med dem och har gått me i en grupp

där vi kommer läsa bibeln tillsammans och diskutera

precis vad jag behöver.

är så glad att jag äntligen tagit steget

sedan på lördag så får jag följa med och bowla med gruppen och fika på strike :)

helt underbart :D


Jag har stäckt upp en arm för att han ska vägleda mig rätt i mitt liv

att jag ska hitta hem till honom

jag är på väg

äntligen på väg hem till dig min gud


God bless you all

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards