Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Therese Nilsson - 20 maj 2009 09:41

Igår sprang jag vårruset i västerås 5 km.

Jag har inte tränat på ca 4 månader inte sprungit iallafall.

Trodde jag skulle få en mycke sämre tid än förra året

men jag sprang på lika 28 minuter på 5 kilometer

så konditionen har jag kvar

okej iallafall någorlunda okej :)

Nästa år blir det bättre :)

Vinnaren vann på 17 minuter

långt upp till det

men man ska tänka på att jag startade långt bak

och att sick sacka mellan dem som gick fast de var långt fram

tar tid och på krafter och hoppa upp och ner

så lite kan man ju dra ner :P

men sprang hela tiden samma tempo förutom spurten

sa att jag skulle ta det lugnt

men vad är det?

jag är envis och tävlingsmänniska

men men nästa år då jävlar ska jag vara under 25 iallafall :P

kom först i mitt lag av Telia jobbkollegor yeahh :D

typsikt mig


tillbaka och jobba

hjälper nyutbildade som stöd brevid som kan fråga mig om allt

går bra :)

men lite att göra :)

tillbaka dit

Tezz

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards