Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Therese Nilsson - 1 juli 2009 13:45

Juli, bara Juli

Vad tiden går sakta

2 månader kvar sen får jag åka igen till Kenya

Ner till Shilla och ner till barnen och värmen

Saknar Kenya så mycket

Dagarna på jobbet går oerhört sakta

Ska söka tjänstledigt för nästa år också

Ska börja studera

Antingen Stockholm på Södertörns högskola

Internationella relationer

Eller Göteborg Globala studier

Samma programm

Jag hoppas jag kommer in någonstans

Har sökt till hösten för att se om jag ligger bra till annars måste jag

fixa till mina betyg eller tänka om.

Får svar snart om jag kommer in

Måste skriva brev till CSN också

ska nog göra det i helgen så har jag det gjort


Denna månad ska jag leva snålt

Endast en gång ska jag åka till stockholm

Helgen då Beenieman kommer

17 july

Äntligen han är fett grym


Imorgon ska jag hem till Fagersta

Ska ta cellprov hos gynekologen

Ja,det stämmer

jag har inte varit där ännu fast jag är 24 snart

så kan det vara

men nu ska jag dit

har fått en kallelse


Ska tatuera mig imorgon också

Freedom och africa på min ankel

:)


Mycket som händer

men tiden går sakta

tills jag är där hos dig igen

Tezz 


Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards