Alla inlägg den 26 april 2009

Av Therese Nilsson - 26 april 2009 18:38

Helgen är över

imorgon väntar jobbet igen

känns tungt

har betalat alla räkningar

alla efterräkningar sedan kenya

blir inte mycket över

så blir ingen utgång denna månad

och inga onördiga köp

måste komma på fötterna igen


Var hemma i Fagersta

med systrarna och systerdöttrarna

Var på middag hemma hos pappa då han har fyllt 50 år

min faster och farbror kom

trevligt att träffa dem igen

inte ofta man gör det tyvärr

så passade på nu

min kusin kom också med hans nyfödda bebis elliot

jätte söt

jätte roligt

min andra kusin han som är smygnasse får bebis i höst med sin nasist flickvän och de ska gifta sig i sommar

roligt för dem

har ingen kontakt med dem

men inte mycket med släkten egentligen

aldrig blivit det

tyvärr

farmor och farfar mår bra fortfarande

men farfar är taflig :(


ja helgen har varit mycket sol och solande

gick barfota i sanden i parken skönt

i linne soldade mig

känns bättre nu

shilla ringde mig

roligt att prata med honom igen

var ett tag sedan :)


har städat och lagat mat nu och tvättat

snart en dusch och sedan kolla på tyrese gibson :D

four brothers ska jag nog kolla eller baby boy

:)


see you

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards