Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Therese Nilsson - 14 januari 2009 21:11

18 dagar kvar!

Jag börjar bli smått nervös

har handlat hem det mesta jag behöver

hämtat ut malariatabletterna

Har även tagit med den näst största staden Mombasa för lite semester i mindre en vecka vid den indiska oceanen nu känns planeringe grymt bra

så vi får sola och bada och gå på strandbaren också ;)


På facebook har jag fått hjälp och tips från några som varit/år på barnhemmet och även kenyaner som fått tips från.

Men keneyanerna börjar ja bli rädd för haha nää men typ skrev vill träffa dig. Jag ba yeahhh right tack för hjälpen iallafall haha :)


Håller på och träna igen så jag får upp kondisen igen efter förkylningarna.


'varsel på jobbet och jag blir nu erbjuden en störra lägenhet kommer tacka nej inte bra läge nu att byta upp sig. tyvärr.


Saknar syster och saknar tarzan :)

sova? har lite svårt med det just nu inte bra

vet ej varför känner mig rastlös


Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards