Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Therese Nilsson - 19 januari 2009 18:29

Nu är det endast 13 dagar kvar 

om 13 dagar åker jag till Kenya i 6 veckor genom mina studier och ska vara på barnhem och safari och upptäcka massa nytt om Afrika

Jag längtar så oerhört mycket!

De flesta åker redan imorgon

Trevlig resa ner till er :)

Längtar så oerhört mycket att komma ifrån mitt liv

komma från jobb, sverige, studier och känslan av ensamhet som infinner sig då och då 

En chans att hjälpa och samla mina egna tankar

beslut som måste tas

lägga allt bakom mig

börja om på nytt

kommer någon sakna mig?

hitills har inte många min familj brytt sig

min lilla syster

de andra jaha ska du dit

vad roligt

byter samtalsämne

jag är van

men man undrar ibland om någon bryr sig

men jobbarkompisarna bryr sig och om de inte var för dem skulle ja inte stå ut i västerås kommer sakna dem :)

 Och mina systrar och systerdöttrar :)

mina systerdöttrar är allt för mig

jag åker när min yngsta systerdotter fyller år 2 februari då blir hon 1 år :)

puss på kinderna


ska sova nu snart

så jag orkar med jobbet imorgon

'är så trööt :)


Wishing on a star

to follow where you are


/Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards