Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2008 20:11

En dag kvar sen helg.

En till seg dag på jobbet

Sedan äntligen ska jag to my babies

Miss them so much

mina små änglar

Kommer få masso av kramar och pussar

av söta Alice

Så mycke loove

Blir alltid glad när jag åker hem till min syster och systerdöttrar

Inget gör mig gladare än dem

Älskar barn älskar barn :D


Min kusin opererade bort sina äggledare alldeless nyligen

på grund av smärtor hon lidit av länge

Hon kommer aldrig kunna få barn 

Aldrig få barn

Om det hände mig

Gud förbjude

Mitt liv skulle vara slut

Skulle inte kunna leva

Jag drömmer om det en dag

att ha massa småttingar springande runt mig med sina stora ögon

och kolla på mig med kärlek

Skulle inte överleva om jag aldrig får barn

Än dag hittar jag min man och får mina små barn :)

Mina tankar är med dig Viktoria


Tears on my pillow, pain in my heart, cause of you

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards