Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 27 oktober 2008 17:51

Helgen som var, var jag i Linköping

hos syster igen

vi tog det lugnt prata minnen

och gick ut som vanligt :)

Vi kom in till Harrys!

owiiii och han armenien var dj igen ;)

fin och kolla på

jag önskade en låt, Sean Paul, som alltid

i slutet av kvällen

Det var okej och han skulle spela den sen

Han frågade det här är väl din stil sa han ( yes han hade iaktagit mig vad jag gillar haha)

Låten som han lagt på var i kissed a girl

jag ba jaha tyvärr jag killar inte kyssa tjejer inte min stil

han skratta, fett söt.

and i walked away

senare kom min Sean Paul :D


på vägen till bussen som skulle ta oss hem stötte vi på 2 killar som fråga vart vi skulle

till bussen hem sa jag

-så tidigt? 

 ja imorgon ska vi upp och mjölka kossorna

-är det sant?

Japp vi är bönder, mjölka kossorna och sköta grisarna

näää  

jooo

-ska ni tjejer sköta lantbruket?

min syster

japp tjejer kan sånt men jag är transvestit

- näää. men joo din röst lät lite mörk(till min systerr)

hahah där fick hon fett roligt...


haha sen var vi vid bussen och vänta och åkte hem :)

ringde tarzaaan som inte svara :(

för nog kommer jag alltid ihåg dig  ;)

och igår söndags gillade pratstunden med dig

Blir alltid glad av att prata med dig

o kan prata om allt och det gillar jag :)

och att du pratar med mig om allt gillar jag med

mer respekt för en kille har jag inte känt på länge 


Puss på dig Tarzan från Jane ;) 

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards