Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 3 oktober 2008 11:52

Vilkret föredömme dessa 2 barn räddade sin mamma från att få hjärnskador när hon tuppade av. Ringde pappa för att komma hem, 2 år bara.


Läs artikeln:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3449009.ab


Jag har en systerdotter och där har de hos dagmamman lärt sig nummret 112. Genom att man har 1 mun, 1 näsa och 2 ögon så gör dom en ramsa av det att ringa dit. Men man tror inte att de förstår innebörden att de är så små. Men ändå de är så kloka och här visas det att de verkligen förstår.

En ros till de barnen. Får tårar i ögonen när jag läser det. Vilken historia!

Älskar såna här historier att läsa med lyckliga slut när något som inte skall hända händer och någon oväntad räddar livet på en :)


Har inte haft så mycke lyckliga slut själv men inget allvarligt som har hänt heller, Så ska väl vara glad ändå :)


Ska nu snart hem över helgen till min syster och systerdöttrar

Ska låna hennes bil då och brumma igenom min hemstad om jag får

haha

See u later

Take care

/Therese

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards