Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 6 oktober 2008 19:23

Hemma igen

Helgen var helt okej. Var med mina systrar och systerdöttrar

Var i avesta på besök en stund

Hittade inget

nej jag har lärt mig hålla i pengarna mer nu

måste ju fokusera så jag kommer iväg på min resa till Kenya :)

så nu är det att vända på varje krona :D

Hälsade på min farfar och farmor

Denna gång kom de ihåg oss

Blev ledsen förra gången när de inte kände igen mig

De är dom i släkten som har ställt upp mest för oss

De sitter på ålderdomshem

Har egna rum men endå så finns det så att det kan bo tillsammans och det

är jag glad för

Deras minne är inte tillräckligt bra

men dom klarar allt själva

Alzeimers, kallas det

men de kom ihåg mig och var glada

De verkar ha de bra

men så mycket man har sett på nyheter vad som kan hända

gör mig ledsen och hoppas att de aldrig händer dem

För de är underbara människor som alltid har hjälpt andra

You deserve the best


Åkte bil också, lånade min systers bil

Den bilen är inte ny om man säger så

väldigt sliten

Min lilla syster som inte har körkort skrattade och var tvungen att se hur jag körde :)

Men så klart gick bra och systerdotter tordes med moster


 ÅÅ måste säga jag pratade med Alice i telefon idag , 2 år, jag frågade om jag kunde få en puss. Då pussade hon telefonen så sööööööööt

kutulke vill pussa hennes kindor oooooooooo

Moster saknar dem igen :D


Nu ska jag fortsätta kolla debatten Obama och Maccain

Go Obama Go

Hoppar verkligen USA är redo för Obama!

Återkommer sen vad jag tycker om det jag har sett


Blesssssss

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards