Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 29 oktober 2008 21:13

Sometimes i wish someone could suprise me

suprise me with thinking and acting  and caring of others

not to look at me as a beautiful body

coz then i just walk away 

 to look at me as a person

suprise me

i want someone to talk with about realy deep thoughts

someone i can trust

to be a friend at first and maybe something more

but i wanna belive again


Av Therese Nilsson - 29 oktober 2008 14:28

Kenya, vad jag längtar

090202 det datumet jag längtar till

Då det ser ut som jag äntligen får åka till Kenya

Jag har kollat med min bank  och jag har en risk kredit om jag behöver pengar där nere

Ska ha pengar så jag klarar mig men har nöd pengar om det behövs

utan att jag behöver betala mer än det jag lånar hinner inte bli någon ränta nästan

Så underbart

Nu är jag inte orolig nå mer

Det kommer bli av :D

Äntligen ska jag få göra något för någon annan

projektet inte klart ännu

men jag är inte orolig jag kan göra nästan vad som helst

Hoppas jag kan få kontakt med hem för föredetta barnsoldater eller gatubarn.

Here i come :)

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards