Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 30 oktober 2008 20:47

Idag fick jag brev från mitt fadderbarn Binyam Belete från Etiopien igen.

Jag blir så glad varje gång jag får brev från honom.

Känner ju igen brevet innan jag öppnar det.

De hade mottagit mott förra brev med en tröja, målarblock, vykort över Sverige, kritor och bild på mig.

De tackade så mycket för de lilla jag skickade.

I brevet stog det att Binyam blev jätte glad över bilden över mig och har den alltid i sin bok med sig :D

åååå habibi vad sööt.

Jag kan inte förklara hur glad jag blir över breven jag får från han och hans familj.

Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag behöver breven lika mycket som de behöver min hjälp.

Jag har alltid älskat att skriva

Alltid brytt mig om andra och hjälpt andra med allt.

Tänker på andra mer än mig själv, över dem jag håller nära.

 Han ger mig glädje mitt kära fadderbarn.

Det tackar jag för :)

Ska skriva brev till honom i helgen så jag får ett nytt brev snart igen :)


Bless you my child

May god be with you

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards