Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Therese Nilsson - 15 oktober 2008 22:39

Bowling idag efter jobbet med jobbarpaolarna

alltså när ska jag lära mig att jag är värdelös på bowling!!!!

Men jag har ingen tålamod att sikta och då går det åt skogen

När jag verkligen sikta och tog det lugnt då gick det bra

Jag är helt okej på de flesta sporter

är bra på footboll,basket, handboll och innebandy

bollsporter

men bowling nej nej nej kom sist haha

men ja erkänner jag är värdelös

Elisabeth vann igen :)

Hon är duktig :)

och min chef är så sööt trodde hon skulle följa med klotet haha

satt kvar tog några drinkar

och med min nya insikt är jag så glad

Det känns som en börda från axlarna har lättat

underbart!

bättre lycka nästa gång i bowlingen.


I helgen åker jag till Östersund

för min andra helg med afrikalinjen

Då kommer hon som har gjort boken grundkurs i globalisering och föreläser sååå bra! gillade den boken starkt.

Ska även ha rollspel och jag och 2 till tjejer ska vara EU och vi ska diskutera jordbrukspolitiken :)


Ska sova nu är så trött

God natt

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards