Alla inlägg den 11 november 2008

Av Therese Nilsson - 11 november 2008 22:10

would you cry if you saw me crying?

or would you laugh?

would i run and nothing look back? 

have i lost my mind

looking but cant reach

no answer back

just a little intrest i felt

i havent felt it in a while in 18 months

now i felt it again

but i cant

not worth it

feelings for another

honest about it

thanks for that

ill be okey

i always be

and you my tarzan youll be my friend


like the oceans floding to the beach

a tear for another

havent felt so since years ago

its okey i protect myself

noone knows

i have my shelter

no one knows my thoughts its okey

ill be okey 


Av Therese Nilsson - 11 november 2008 11:38

Tvetydliga svar är det värsta jag vet

då vill man inte

det är min analys av svaren

och om man inte vill oavsett fråga så orkar jag inte bry mig

jag har kommit till det stadiet att jag inte orkar då

bättre låta det vara om man inte vill

säkrare för mig själv också

orkar inte anstränga mig då om jag ändå bara blir besviken

orkar inte trycka på om man inte får något gensvar

bättre då att man avbryter om den andre inte vill

så man inte blir alltför intresserad och gör bort sig

bättre så gömma sig och gå i ide igen


T

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards