Alla inlägg den 16 november 2008

Av Therese Nilsson - 16 november 2008 20:17

Tog upp Bibeln för att läsa

Är bara i första Samuelsboken fortfarande

fick en sån känsla att jag ska starta min gamla mobil

Brukar inte göra det ofta

öppnar den

meddelanden från syster

Sen kommer det ett annat meddelande ett långt meddelande

som handlar om Gud och Jesus

har läst den förut fått den på mail

om att inte bara tänka på honom på söndagar då de flesta går i kyrkan

att vara en god människa varje dag

Jag kollade vem det var ifrån

mitt ex kusin

En som jag inte har haft kontakt med sen det tog slut

som jag skulle fika med

men hörde inte av sig sen när det blev slut

och hon skickar sms till mig om Gud


Första tänk att jag fick den känslan när jag började läsa Bibeln grymt.

det kändes som om jag hade fått något som jag borde läsa 

Andra att hon vågar skicka ett sådant sms nu ungefär 1,5 år senare

när hon bröt kontakten

det är lite roligt

men smset är fint och en sanning


"var ordets görare inte bara dess hörare annars bedrar ni er själva"

Jak 1:22


Bless

Therese 


Av Therese Nilsson - 16 november 2008 17:43

Imorgon ska jag börja med en hälsokur som man håller på med i 3 dagar som är till för att rensa ur kroppens slaggprodukter och likande.

man dricker juicer, tee och soppa i 3 dagar. Har gjort det en gång tidigt och tyckte jag mådde bättre efter, det är jätte goda juicer så det är okej :)

Har ätit bra mat i helgen för att trappa ner också och motionerat :)

Sedan efter dessa 3 dagar ska jag gå in i en träningsperiod och fokusera på att få bra kondition och muskler för att bygga upp så jag är uthållig i Afrika :)

Ni ska få se ;)


Nu ska jag se film och har gjort broccoli o lite vitlöksdipp jätte gott :)

så lite man kan ändra för att få en bra kropp :)


Håller tummarna för nintendo wii också

Har kämpat på i helgen hoppas!

får väl veta i veckan :)


Peace

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards