Alla inlägg den 26 november 2008

Av Therese Nilsson - 26 november 2008 20:51

Jag mår bra

Jätte bra

helt sjukt bra

allt börjar falla på plats

jobbet är roligare roliga diskussioner med mina arbetskamrater

jag säljer bättre och jobbar bättre

skämtar med mina kunder


Studierna är inntresant

skall upp imorgon till östersund

journalister ska komma och prata

sjukt intressantt

tror jag kommer lära mig massa

inte lång tid kvar jag ska till Kenya

få ägna mitt liv ( 6veckor) åt dem som behöver kärlek och hjälp

få ge min kärlek till andra och få öppna mina ögon

lära mig för livet

hoppas jag får bra kontakt

kanske kan åka ner flera gånger då

längtar så sjuuukt mycket 


min tro börjar forma sig bättre

läser mer i Bibeln känner mig sannare 

känner mig gladare

känns som jag har mycket att ge


träningen har jag fått tillbaka

känner mig vackrare

så skönt att gå och träna


känner mig inte så ensam längre

känner mig nöjd

och han är såå söt

så jag blir glad

och då mår jag bra

kanske inte är något

men känns bra ändå


nathalie kom med sin bebis

så sööööt

en vecka gammal

älskar barn

och de älskar mig ;)


puss på alla vänner också

och min familj puss 

och puss till gevik som gör mig glad

hoppas du mår bra snart :)



bless bless blesss

Therese 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards