Alla inlägg den 19 november 2008

Av Therese Nilsson - 19 november 2008 21:57

Då har jag snickrat ihop min säng

Äntligen är den på plats som den ska igen

Själv och snickrar ihop benen och vänder upp sängen

ja jag känner mig lite duktig

vem behöver en man jag skulle kunna klara allt själv

är duktig och tycker om att fixa och dona och lära mig själv :) 

eller mycke duktig

har dammsugit torkat gold, dammat sjort rent toa, tvättat kläder och sängkläder och gjort wok mer räkor

lite duktig

nu väntar jag på massage

yes i wish!

haha


Idag på jobbet hade vi tävling att den som säljer mest kommer vinna en middag för 2 värd 1000 kroner

jag sålde bra idag men elisabeth är alltid duktig

vi får se

men om jag vinner kanske kanske är det en vink

haha vi får se :)


Visar sig imorgon

nu är det b landslaget Sverige mot Holland

ligger under :)

Ska äta nu och se match msn och sova

jobba över javist sluta fråga


Godnatt

Tesssilagoooooo 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards