Alla inlägg den 14 november 2008

Av Therese Nilsson - 14 november 2008 21:55

Jobbar över denna vecka också

behöver få in pengar till min studieresa till Kenya!

Ska jobba över i helgen både lördag och söndag

Främst för att jag även vill vinna Nintendo wii!

som vi har tävling på annars kommer jag få hemma biosystem men vill hellre ha Nintendo wii! shit vad bra det skulle vara då god damn finns ju spel och skit bra tränings program där! I want ska ta i så jag spricker dessa 2 dagar!

Ingen avancerad tävling heller bara informera kunder om vår tjänst man som kund kan administrera sina abonnemang. Låt mig vinna!


Ska i december få utbildning och få mer kompetensbredd även.

Ska bli nice och då kommer vi jobba olika dag,kväll och helger men aldrig mer än 7 dagar i rad naturligtvis. Då får man mera pengar också behövs alltid och ibland sovmorgon som jag aldrig får nu hehe

 Sämsta är att vi ska ha en jultävling där man kan vinna en resa för 2 till gran canaria och vi ska ha utbildning och inte få vara med fyfaaan vad dåligt! fyyyy faaan vad besviken jag blir. Jag skulle anstränga mer än vad jag gör idag isådanafall.

Aja hoppas jag får Nintendo wii ska sov snart så jag är pigg imorgon

*hoppas*


Take it easy peopleee

Tesssilagoooo 

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards