Alla inlägg den 5 december 2008

Av Therese Nilsson - 5 december 2008 16:21

Jag funderar på att bli frivillig i Röda korset och gå utbildningar via dem och sedan hjälpa människor på olika sätt här i västerås. Prata med ensamma, läxhjälp. Lära mig i första hjälpen och vara med vid idrottsengagemang och liknande. Vill skapa kontakter och hjälpa människor, det lilla jag kna bidra till vill jag hjälpa till med. Ska kolla lite mer vad som finns i Västerås. Men har mailat dem och får se när jag får svar.


"Dela ditt bröd med den hungrige,

ge hemlösa stackare husrum,

ser du en naken så klä honom,

vänd inte dina egna ryggen!"


Jesaja 


For a better World

Therese

Av Therese Nilsson - 5 december 2008 15:54

hemma idag

har inte kunnat sova mycket inatt

har inte mått bra

typiskt att komma idag 2 dagar innan jag ska till stockholm

kryper under täcket och tar det lugnt

ska väl se film om jag orkar


Längtar till söndag!

Therese 

Av Therese Nilsson - 5 december 2008 02:12

Capleton var grym 

mycket bra musik och dans musik

men det var fullsmockat så man kunde inte dansa på riktigt

dansa vist men inte dansa på riktigt

älskar sån musik och röra sig till musiken och trummorna

har precis kommit hem

kvällen var helt okej

men när man stog där i trängseln stog nästan längst fram

lägger någon händerna på min höft tänker det är min kompis

nej det var det ej inte vänder mig om han frågar kan du dansa

ja vist så länge det är dans helt okej

men sen allt för närgånget uschhh hatar sånt

går därifrån. varför inte bara dansa utan att det ska vara något mer

fortfarande jag ryggar tillbaka  

fortfarande håller jag avstånd

minsta lilla antydning jaf springer iväg


Godnatt ska sova kl är 02.20 o nej jag drack typ knappt så snart jobb igen 


T .N

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards