Alla inlägg den 18 december 2008

Av Therese Nilsson - 18 december 2008 19:24

Bakade 2 kakor igår till mitt jobb, då Elisabeth fyller år idag och våra lärare hade sista dagen med oss :)

Jag älskar ju att baka så nu fick jag en anledning ;)

Ska ju baka mer nästa vecka för att ta med mig hem till familjen och ha med något till knytkalaset hos min stora syster :)

Saknar mina systerdöttrar så det gör ont!!! oo vill pussa doms älskade kinder!

Ska försöka hinna köpa alla julklappar i helgen och dessutom försöka hjälpa baby sis med sin inlämningsuppgift i skolan som hon inte fick så bra betyg på :s

Ska försöka hinna med mitt eget men får vänta med det inte så viktigt :)



Köpt idag Robert Gusavssons nya dvd Lösvikt kommer dö av skratt när jag ser den sen. Skulle vilja se den med söt tarzan får se :)


Känns som jag blivit bl¨st på elite fashion på alla mina hota dresser o underkläder :S en annan hade också beställt där och betalat men ej fått varan ännu. Jag har inte betalat tagit faktura då jag inte litar på företag. Eller litar inte på någon haha

Tur det ;)

Men hoppas jag får dem! så snygga :(


Ska se prison break nu

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards