Alla inlägg den 21 december 2008

Av Therese Nilsson - 21 december 2008 21:49

Det är 4:de advent och nedräkning till Jul

nedräkning till jul och familjesammankomst

Käner jag fram emot det

ärligt nej det gör jag inte

Jag vill hem till mina systerdöttrar

mina små hjärtan

men känner mig bara ensam mer och mer och inte någon och dela det med

ingen jag kan prata med om allt och fundera över livet 

Komma hem där jag inte känner mig hemma

Snart en månad kvar

och ingen som undrar hur mina planer för afrika är

om jag är trygg

där hemma är jag konstig och gör något onördigt

ibland faller äpplet lång ifrån trädet

ibland så gör det det verkligen

skulle de ärligt säga att de känner mig?

nej det kan de inte

det gör mig ledsen

så skall det inte vara 


Jul och snön yr

till mina små hjärtan jag längtar

och jag vet att de saknar moster

och vet av dem får jag min del av kärlek

och min del av familj jag längtar efter



Just nu vill jag att tiden skall gå

längtar efter den dagen jag står på arlanda och ska flyga

sätta mig på planet och känna nu ska jag få göra något med mitt liv

något jag kommer för alltid vara stolt över och minnas


bara att finnas till

bara genom att vara sann

bara genom att se in i mina ögon

bara genom att se

to be there

Av Therese Nilsson - 21 december 2008 14:33

Every lie you do will come and haunt you

Do you honestly belive that you can win in the long game

That it wouldnt be clear

how can you hurt another person

what did you win to hurt that girl

she told you she had been hurted before

and that she was scared

Did you win something to hurt her more

i dont know this girl but i can fell what she feel

and to hear how boys are

to hear who someone are who i know

it makes me sick

no wonder im alone

no wonder at all


Dont ever lie

end it be honest about it

and your soul will be clear

T




Av Therese Nilsson - 21 december 2008 14:10

Åter igen så kommer jag ihåg mina drömmer

Mina trevliga drömmar!

Tack för dem haha

Sexdrömmar igen

18 månader utan när man har har haft stadigt förhållande innan i 4 år spelar ut sin rätt i drömmarna

Åter igen drömde jag om att jag ahde sex

Denna gång vet jag ej vem det var

om jag ska vara ärlig så var det inte den delen av kroppen som min upppmärksamhet var tillägnad haha ;)

När man vaknar upp så är man ensam

men låt oss säga jag blev tillfredställd i min dröm så det kändes när jag vaknade ;)

Men börjar känna mig ensam kanske på grund av mina drömmar haha

men ingen fara med mig

mr right får dyka upp någon dag och stjäla mig

har ingen plan på att söka längre inte för att jag gjort det

men har ingen plan ändå

det får dyka upp


Merry christmas to my dreams

T


Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards