Alla inlägg den 16 december 2008

Av Therese Nilsson - 16 december 2008 20:22

Tränade idag också :)

känns skönt :)

men saknar boxpåse fortfarande

kanske borde skaffa sätta upp här i mitt rum

haha näää får inte plats med det :)

men om jag hade det kunde jag sätta upp bilder på det jag är irriterad över

nice :)

nää är inte irriterad men skulle vara skönt ändå

för man kan vara irriterad på sig själv och då boxa för att få bort det :)


annat har förändrats också

glider isär


Av Therese Nilsson - 16 december 2008 15:38

Ibland undrar man över vissa beslut

vad som ligger bakom

kan man verkligen lita att vad som sägs är anledningen

eller är det för att inte avslöja den verkliga anledningen

tänker på hur jag skulle uttrycka mig

jag skulle säga som det var

vad det en handlar om

för ärlighet är något som är det finaste som finns

som man inte ser så ofta

men vet man någonsin hur andra är innerst inne

ibland kan ens egna beslut vara olika i just ögonblicket

inte någon markant skillnad utan bara en viss del

Kan man verkligen se mönstrerna av andras beslut

och kunna tolka och förstå hur andra är

en viss del ja

men innerst inne kan du ändra på dig flera gånger om

jag har gjort det innan jag blev äldre

men vissa kan ändras många gånger om

kan du förutse den ändringen

veta och tolka av mönstrerna att nu är en person inne i en ändringsfas

Nej, det går inte

det är då man tolkat för mycket och tagit något för givet

Ta något för givet är det farligaste man kan göra

då förlorar du det tillslut


Men för att vinna den största kärleken och vinna den störa framgången måste man ta de största riskerna.


Terzo

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards