Alla inlägg den 20 december 2008

Av Therese Nilsson - 20 december 2008 18:26

Var ute igår med Anna och sedan på konrad med erika och frida och sandra

Hade mycket trevligt och mina fötter värker idag

mycket folk ute för att vara helg innan löning

men det var 18 års gräns så det var mycket mindre

kände mig äldst haha

denna kväll var ganska lugn ändå fick vara ifred :) haha


idag har jag julshoppat på hälla

gratis bussar och alla var ute och utnyttjade det

proppfullt på bussarna

en god stämning alla var vänliga hejade pratade med dem man satt brevid

barnen skrattade och vinkade

så söta :)

julen är här

det känns

plötsligt blir hela Sverige gästvänliga

hjälper till önskar god jul till alla främlingar

julmusik och leende överallt

saknar mina systerdöttrar vill hem nu!!!

imorgon skall jag jobba över de behöver få in extra personal

jag behöver pengar

så absolut extra betalt ja tack!


Men det är något som saknas idag

det har blivit som en daglig kontakt

om jag inte pratar med honom

så känns det som om något som saknas

skumt

men hoppas han har bra hemma hos sin familj :)

snart ska jag till min!


Ta vara på era nära och kära

om ni har bra förhållanden till dem vårda det ömt

en dag hoppas jag på något liknande



Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards