Alla inlägg den 15 december 2008

Av Therese Nilsson - 15 december 2008 20:59

Tillbaka på spåret igen :)

har varit på gymmet

så underbart att gå dit igen

jag förstår inte varför ja känner att jag inte orkar

men när jag är där jämt känns så skönt

styrketränade en stund idag och promenerade till och från gymmet

känns bra

helt slut nu

men som vanligt får jag sendrag

varför

jag får det jämt under tränigspasset när jag ska göra magövningarna när man står mot platta och böjer ryggen ner och öpp

måste fokusera igen

absolutly

imorgon ska jag till banken och prata med dem om kort och liknande till Africa :)


Känns bra igen nu också :P


Whatever it takes

I`ll be okey 


Av Therese Nilsson - 15 december 2008 17:46

i see some changes

and i dont know why 

but i also feel litle relief 

and i dont know why

disapointed and relief

funny feeling

yes right know im confused


Jag var på Röda Korset idag

skrev in mig som volontär för dem

som läxhjälp

De ska starta ett ungdomsförbund som kommer att hjälpa till med läxor

på mellanstadienivå kanske högstadiet

Mina tider när jag jobbar förhindrar en del tyvärr

men förhoppningsvis kan jag hjälpa till

Jag ska nog även vara med som första hjälpen hjälp och utbilda mig idet

 och då vara med vid olika evenmang som röda korset brukar vara med på

vill även få mänskliga rättighets utbildning och människor på flykt och i krig. :)

men tyvärr är dessa kurser när jag är i Kenya så det får då bli när jag kommer hem när de anordnar det igen 


Kan någon överraska mig?

Ibland undrar jag om jag är värt något men ändå känner jag mig dum när jag tänker så.


Unsecure 

T  


Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards