Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Snygga underkläder-elitefashion

Av Therese Nilsson - 25 november 2008 10:54

Länge har jag letat efter snyggare underkläder och dresser

inte några bomullskläder från hm som varenda tjej har

inte för att någon ska se nu ändå

men om man har snygga kläder på sig vill man känna sig snygg under också

hittade skit snygga underkläder, dresser allt möjligt

så kolla in

www.elitefashion.se

 har beställt en del där nu

får se hur de ser ut i verkligheten ;)

ska ju forma min kropp snyggare också så blir nog bra :)

här är en bild på en av plaggen jag beställde

inte för att mina bröst fyller ut på samma sätt som hennes

men blir säkert snyggt ändå ;)


check it out and be a hot mama ;)

Therese

 
 
Ingen bild

Mackan

18 december 2008 13:38

Tjena Therese!

Bara lite nyfiken på om du har fått dina underkläder... Beställde ett nattlinne därifrån förra veckan till tjejen, men det står fortfarande "under behandling" på min order och när jag mailar dem får jag inget svar :-( Vore kul o få julklappen före jul..

/Mackan

 
Ingen bild

terzo

18 december 2008 14:36

Nej jag har inte fått min order ännu! Det är samma för mig med. Jag beställde detta 081125 men har inte fått det ännu. Man skulle få det inom 5 dagas :S väntat i en månad snart och jag har mailat dem på svenska och på engelska men inte fått något svar :( Så tror vi får glömma att få det innan jul :(

 
Ingen bild

Mackan

18 december 2008 15:04

Känns som att vi har blivit blåsta :-( Jag har försökt ringa dem på 0706335014 som är det enda numret som jag har hittat till dem. Jag vet inte om man kan ringa banken o be dem ta tillbaka pengarna, för min del var det bara 300 men det lät som du köpte för mer? Jäkligt surt ändå. Har du hört något från dem alls? I mitt fall är det väl än så länge bara dålig service att inte svara på telefon eller mail, då mina 5 dagar fortfarande inte gått, men i ditt fall verkar det värre... :-(

Du får gärna svara på mackan.andersson@gmail.com

Mvh Mackan

 
Elitefashion Underkläder

Elitefashion Underkläder

22 januari 2009 22:58

Vi ber hemskt mycket om ursäkt men vi blev utsatta för väldigt omfattande sabaotage under hela november och december.
Hoppas att ni fick era ordrar + en utlovad rabatt pga det inträffade.

Annars maila oss igen ;-)

Ha det bra!

http://www.elitefashion.se

 
Ingen bild

terz0

22 januari 2009 23:42

jag har fått mina varor och den generösa kompensation och bästa företaget hitills angående kompensation på varor som utsökta och väldigt bra i stolekarna :D i looove elitefashion! Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 1 mars 2011 08:45


  Tillbaka i Sverige och tillbaka till arbetet Nyligen gift och mer lycklig än någonsin Jag är höggravid i vecka 31 och det känns underbart Saknar min man som kommer hem i sluttet av månaden Ensamt utan honom Har börjat ta i tur med  försä...

Av Therese Nilsson - 21 februari 2011 23:06

Bevis på att globaliseringen har spridits till mellanöstern och afrika Demonstrerar mot den korrupta regimerna och för mänskliga rättigheter Äntligen säger jag!   Men som artikeln i SVD säger om vad Sverige tycker (http://www.svd.se/opinion/b...

Av Therese Nilsson - 16 september 2010 12:45

some few hours then its time to go to move on still i cant let you bee but its like wishing for rain in the desert but im holding you close than most coz you were my heaven ...

Av Therese Nilsson - 12 september 2010 20:01

All i do is waiting waiting longing after you baby baby my heart is aching, breaking beeing apart from you is makin my heart achin breaking til the day will never be apart   all the stars on the sky i saw you do you know what you me...

Av Therese Nilsson - 21 juni 2010 15:37

back again why are  there always cluds on the blur heaven never blue as the sea always something worring me ...

Presentation

Omröstning

Do you realy trust your countries politics?
 No
 Yes

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Make a comment, Judge my blogg


Ovido - Quiz & Flashcards